AGV K1 S Lap, integraalhelm, Mat Zwart/Grijs/Rood, M
AGV K1 S Lap, integraalhelm, Mat Zwart/Grijs/Rood, M

AGV K1 S Lap, integraalhelm, Mat Zwart/Grijs/Rood, M

239,95Vergelijk prijzen
Selecteer een versie
Motoin.de
Shopscore(696)
239,95
€9,90Levertijd: Direct leverbaar
M

Specificaties

EAN8051019743404
MerkAGV
MaatM
SoortMotor

Beschrijving

De graphics zijn een eerbetoon aan het symbolische dier van de piloot s, de schorpioen, het sterrenbeeld van Bez s, dat verticaal langs de hele kuip uitsteekt. De felle kleuren met schitterende tinten creëren de snelle dynamiek die typerend is voor MotoGP™ in een levendige explosie, vergezeld van het geluksnummer en de bijnaam van de rijder s. De warme gele en rode tinten benadrukken de gepassioneerde geest en omlijsten dit unieke ontwerp, dat Bezzecchi droeg in het seizoen 2023. Race spirit om de dagelijkse uitdagingen aan te kunnen. De K1 S is de weghelm die voortkomt uit AGV s MotoGP™ ervaring en is geschikt voor veelzijdig gebruik op elk circuit. De aerodynamische vorm van de helmschaal van hoogwaardig thermoplastic, de luchtinlaten aan de voorkant die zijn gecreëerd dankzij race-ervaring en de nieuwe aerospoiler die in de windtunnel is ontwikkeld, maximaliseren de prestaties en zorgen voor stabiliteit, zelfs bij hoge snelheden bij sportief gebruik. Het krasbestendige Ultravision panoramische vizier biedt een breder lateraal en verticaal zicht voor een compleet overzicht van de omgeving. Compromisloos comfort, dankzij het zachte, uitneembare en wasbare Dry Comfort interieur. Dankzij het AGV Extreme Safety ontwerpprotocol overtreft de K1 S ruimschoots de eisen van de strenge ECE 22.06 norm. AGV K1 S is voorbereid voor de installatie van communicatiesystemen. Shell 2 schaalmaten 4-densiteit EPS ontwikkeld in 4 maten Collarbeen veilig profiel Hoge weerstand thermoplastisch Ventilatie 5 voorste ventilatieroosters 2 afzuigers achter Verstelbare ventilatieroosters Aerodynamica Geïntegreerde spoiler Interieur Dry-Comfort stof Pasvorm speciaal ontworpen om brildragen mogelijk te maken Alle onderdelen zijn gemakkelijk afneembaar en wasbaar Afneembare neusbescherming Afneembare windbescherming Klaar voor generiek communicatiesysteem Vizier 190° horizontaal gezichtsveld voorbereid voor Pinlock Anti-kras Multistep viziermechanisme Gepatenteerd Extra Snel Los Systeem Bevestigingssysteem Dubbele-D-ring Gewicht 1.500 gr. in eerste maat huls Homologatie ECE 22-06 Veiligheid is niet genoeg Elke AGV helm moet uitblinken in bescherming, prestaties en comfort. Naast regelgeving en wat er verwacht wordt, is aandacht voor elk detail een obsessie die de betekenis van perfectie steeds verder oprekt. Dat is hoe Extreme Safety is ontstaan. Dit exclusieve AGV-ontwerpprotocol zorgt voor de ultieme balans van alle componenten door middel van de fabricageprocessen, de materiaalkeuze en het functionele ontwerp. Het eindproduct overtreft de certificeringseisen, omdat elke helm tests moet doorstaan die nog veeleisender zijn. Nieuwe veiligheidsnormen bepalen, niet alleen maar volgen: zo worden legendes gemaakt. Schokabsorptie Stootbescherming is een van de strengste beoordelingscriteria voor Extreme Safety. AGV helmen zijn ontworpen om de homologatie-eisen te overtreffen en een hoger veiligheidsniveau te bieden. AGV garandeert dit door tests uit te voeren die de helmen aan veel zwaardere belastingen blootstellen dan de certificeringsinstanties. De strengste wetgeving vereist een botsproef op 6 verschillende punten met een snelheid van 7,5 m/s. De helmen van AGV worden op wel 15 verschillende punten getest, inclusief het vizier, met een snelheid van 8,5 m/s. Het eindresultaat zijn G*- en HIC*-waardemetingen die tot 50% hogere bescherming bieden dan de drempelwaarden die vereist zijn voor ECE-homologatie. *G - Dit is de meting van de kracht die bij een botsing op het hoofd wordt overgebracht. Het geeft de schokabsorptiecapaciteit van een helm aan: Hoe lager de waarde, hoe groter de absorptiecapaciteit van de helm, waardoor er minder kracht op het hoofd van de berijder wordt overgebracht. *Hic - Dit is de waarde van de kracht die bij een botsing op het hoofd wordt overgebracht, gemeten over een tijdsduur die een echte val simuleert. Deze test wordt gebruikt om de waarschijnlijkheid van mogelijk hersenletsel na een botsing te beoordelen. Hoe lager de HIC-waarde, hoe hoger de beschermende capaciteit van de helm s, wat resulteert in een verhoogde veiligheid voor het hoofd van de rijder.

Prijsontwikkeling

Bekijk hieronder de prijsontwikkeling van de AGV K1 S Lap, integraalhelm, Mat Zwart/Grijs/Rood, M.

Prijsontwikkeling